ПИТАННЯ ТА ВІДПОВІДІ
ОСОБИСТИЙ КАБІНЕТ
Для створення акаунту потрібно ввести своє ім’я, прізвище, електронну пошту та створити пароль. Після заповнення всіх полів потрібно натиснути кнопку “Створити акаунт”.
Якщо ви забули свій пароль, не хвилюйтеся. Просто натисніть на посилання “Забули пароль?” на сторінці входу. Далі введіть свою електронну пошту, і ми надішлемо інструкції для відновлення пароля. Після цього ви зможете створити новий пароль і знову отримати доступ до свого акаунту.
Так, ви можете зробити замовлення без створення власного аккаунту. Оформлення замовлення як гість доступне на нашому сайті. Проте ми рекомендуємо створити акаунт, щоб отримати доступ до історії замовлень, швидше оформлювати покупки та користуватися спеціальними пропозиціями для зареєстрованих клієнтів.
Ваші дані будуть зберігатися відповідно до нашої Політики конфіденційності. Ми використовуємо їх виключно для обробки замовлень, надання послуг та покращення вашого користувацького досвіду. Ваші персональні дані захищені, і ми не передаємо їх третім особам без вашої згоди, за винятком випадків, передбачених законом. Ви завжди можете звернутися до нас, щоб отримати доступ до своїх даних або видалити їх.
Щоб видалити свій особистий кабінет, вам потрібно звернутися до нашої служби підтримки клієнтів. Напишіть нам на електронну пошту або скористайтеся формою зворотного зв’язку на сайті. Ми обробимо ваш запит і видалимо ваш акаунт разом з усіма персональними даними, відповідно до нашої Політики конфіденційності.
ЗАМОВЛЕННЯ
Введіть промокод на сторінці оформлення замовлення перед оплатою, і знижка автоматично відніметься від загальної суми вашого замовлення.
Якщо ви виявили помилку в замовленні після його оформлення, будь ласка, негайно зв’яжіться з нашою службою підтримки клієнтів за номером 075-171-70-70. Ми зробимо все можливе, щоб внести необхідні зміни, якщо ваше замовлення ще не було відправлено. Зверніть увагу, що зміни в замовленні можуть бути обмежені залежно від його статусу.
Так, ви можете скасувати замовлення після його підтвердження. Щоб скасувати замовлення, зв’яжіться з нашою службою підтримки клієнтів за номером 075-171-70-70, напишіть нам в Instagram або на електронну пошту: hello@melume-skinscience.com.ua.
Ми завжди ретельно перевіряємо засоби й не відправляємо косметику з пошкодженим пакуванням. Однак іноді можуть виникнути проблеми під час доставки, тому ми рекомендуємо оглянути замовлення при отриманні. Якщо ви помітили пошкодження пакування, будь ласка, зніміть це на відео та надішліть нам. Ми зробимо все можливе, щоб вирішити ситуацію якомога швидше.
ДОСТАВКА
Доставка замовлень здійснюється по Україні через “Нову Пошту”. Доставка відбувається протягом 1-3 робочих днів. Замовлення обробляються з понеділка по п'ятницю. Якщо замовлення було здійснено в суботу чи неділю, воно буде відправлено в понеділок.
Замовлення прийняті в будні дні до 15:00 ми передаємо в той же день на відправлення в "Нову Пошту". Замовлення прийняті після 15:00 передаються в "Нову Пошту" на наступний день.
Наразі ми не здійснюємо доставку за межі України, тому оформити замовлення можна лише для доставки в межах України.
Доставка замовлення від 3 000 грн — безкоштовна (не включає в себе оплату за зворотній переказ коштів під час оформлення доставки з опцією "післяплати").
Послуги зворотної пересилки коштів оплачуються одержувачем замовлення.
Замовлення до 3000 грн — доставка за тарифами Нової Пошти.
Так, ви можете замовити доставку на конкретну дату. Для цього обов’язково вкажіть бажану дату доставки в коментарі до замовлення.
Іноді трапляються помилки з оплатою доставки на Новій Пошті через особливості оформлення посилок. Якщо ви зіткнулися з такою ситуацією, напишіть нам у чат на сайті або в Instagram, і ми повернемо вам вартість доставки.
Номер ТТН буде надіслано на вашу електронну пошту після відправки замовлення. Також ваша посилка з’явиться в додатку Нової Пошти, де ви зможете її відстежувати.
Звісно, ми надішлемо твоє замовлення післяплатою без жодної передоплати. Нова Пошта стягує комісію за переказ коштів у розмірі 20 грн та 2% від суми.
Проте, якщо ти обереш оплату напряму через наш сайт, ми покриємо всі комісії самостійно.
Так, оплата замовлень на нашому сайті абсолютно безпечна. Ми використовуємо сучасні системи захисту даних та шифрування платежів, щоб забезпечити максимальну безпеку ваших транзакцій. Ні наш сайт, ні наші працівники не можуть бачити чи зберігати дані твоєї карти.
ПОВЕРНЕННЯ
Подробиці щодо повернення товару можете почитати на цій сторінці ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІН.
ПИТАННЯ ПРО ПРОДУКТИ
Так, але ми рекомендуємо проконсультуватися з лікарем або косметологом, який проводив процедуру, щоб переконатися, що це безпечно для вашої шкіри.
Ми радимо проконсультуватися з вашим лікарем перед використанням будь-яких косметичних засобів під час вагітності або грудного вигодовування.
Так, всі продукти Melumé підходять для веганів, оскільки не містять інгредієнтів тваринного походження. Цю інформацію можна знайти на упаковці або на нашому сайті.
Ви можете звернутися до нашого онлайн-консультанта або замовити міні-версію продукту, щоб перевірити його на своїй шкірі. Наразі, в міні-версіях представлено 4 продукти з лінійки, детальніше ознайомитись з якими можна на нашому сайті в розділі “Магазин”. Також, до кожного замовлення ми вкладаємо два саше-семпли на вибір, аби ви могли протестувати новий для вас продукт.
Ні, наразі жоден з продуктів Melumé не містить сонцезахисних фільтрів. Але ми завжди рекомендуємо додатково використовувати захист від сонця для комплексного догляду.
Ні, продукти Melumé не тестуються на тваринах, ми підтримуємо етичне виробництво.
Якщо виникла небажана реакція, негайно припиніть використання продукту та зверніться до лікаря. Також ви можете зв'язатися з нашою службою підтримки для подальших рекомендацій.
Ви можете скористатися консультацією наших фахівців на сайті чи в інстаграм-магазині.
Так, продукти Melumé можна поєднувати з косметикою інших брендів, але для найкращих результатів рекомендуємо консультуватися з фахівцем.
ІНШІ ПОПУЛЯРНІ ЗАПИТАННЯ
Ні, ваша знижка не діє на акційні товари, оскільки знижки та акційні пропозиції не сумуються.
Якщо у вас є скарга або пропозиція, будь ласка, зверніться до нашої служби підтримки клієнтів. Ви можете написати нам на електронну пошту hello@melume-skinscience.com.ua або зв’язатися через наші соціальні мережі. Ми завжди готові вислухати ваші відгуки та зробити все можливе, щоб вирішити ваше питання.
Щоб залишити відгук про продукт, перейдіть на сторінку товару на нашому сайті, прокрутіть до розділу “Відгуки” і натисніть “Залишити відгук”. Напишіть свої враження, оцініть продукт і натисніть “Надіслати”. Всі відгуки перевіряються, щоб переконатися, що це реальні коментарі, а не боти або відгуки, що не стосуються продукції. Ваш відгук буде опублікований після перевірки. Ми цінуємо вашу думку та завжди раді отримати зворотний зв’язок!
Якщо у вас виникли труднощі, будь ласка, зв’яжіться з нашою службою підтримки клієнтів за номером 075-171-70-70 або напишіть нам в дірект в інстаграм і ми перевіримо роботу сайту.
Ми обожнюємо радувати наших клієнток подарунками, акціями та знижками! Зазвичай, повідомляємо про них електронною поштою, але не хвилюйся — ми не засипемо тебе спамом, а надсилатимемо тільки те, що може бути цікавим саме тобі. І, звісно, підписуйся на нас в Instagram: @melume_skinscience.ua. Усі найсвіжіші новини публікуємо там!